Kärlek & snökaos...

... är jag lite rädd för att stöta på i morgon bitti... ja inte kärleken utan snökaoset *L*.

Jag ska iväg och föreläsa i Vetlanda och jag fick lite rapporter just nu om massa snö och hala vägar... suck... tycker att det kan vara direkt skitjobbigt att köra bil när det är dåligt väder...


... så jag tänker ta det så lugnt jag kan...

... och jag har ställt klockan på hur tidigt som helst... hurra hurra hurra hurra... eller nja... det var nog allt inte riktigt sant *L*... men sant är att jag ser fram emot att föreläsa imorgon... och i övermorgon... ja jag känner mig peppad... vet att jag har ett fett budskap att förmedla... och det är häftigt att kunna känna denna känslan... att få förmedla något som jag verkligen tror på med hela mitt hjärta... och att ha fått gåvan att få göra det inför en publik.

Vetlanda imorgon... Kristianstad i övermorgon... nästa vecka åker jag till Sandefjord i Norge för att sprida samma budskap... haja... massa människor gillar mitt budskap... vill att jag ska komma och föreläsa för att de gillar vad jag har att säga...

... och vad är det då som gör att de anlitar mig... är det att jag är en rackars bra föreläsare tro?

Det finns en sida i mig som skulle vilja att det var så... och visst är jag en hyfsad föreläsare eftersom det är väldigt lätt att föreläsa om någonting som jag tror på... är hjärtat med så är väääääldigt mycket vunnet... men nä... jag tror att man vill ha mig som föreläsare för att man helt enkelt gillar mitt budskap...

... för mitt budskap är... sant... så jag hoppas att jag kommer fram imorgon... så att jag kan visa att vem som helst kan göra vad som helst... att en narkoman kan bli drogfri är egentligen inte det viktigaste jag vill förmedla... för det var den lätta biten för mig... nä vad jag kan stå där framme och säga är att jag är en... vacker och värdefull människa. 

Och det är ett mirakel... att jag kan stå och säga det inför alla dessa människor och tro på vad jag säger... det är miraklet som jag vill förmedla... och jag tror ta mig fan att det räcker att se mig säga detta för att kunna känna hopp då... för vem som helst *L*... det finns inga hopplösa fall... och det är fan ett fett budskap... som egentligen kan sägas med ett enda ord... för mitt budskap kan egentligen sägas med ett enda ord...


... kärlek...

Kommentarer :

#1: Elvira

"rackarns" va ordet:))



Kör sabla försiktigt, det är värdefull guldlast du har i bilen, så budskapet kommer fram..ja å framförallt du själv såklart..ler



Sov så gott, å massa lycka till med föreläsningarna

Kram

skriven
#2: Carro

tack för dagens föreläsning!

skriven
#3: Carro

tack för dagens föreläsning!

skriven
#4: peter

Mmmmm... jag bara njuter... tänk att det finns människor som bryr sig om att jag kommer fram i ett stycke...



... å att få ett tack för min föreläsning gör min dag så lätt...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Anonym

satt och lyssnade på din föreläsning i Vetlanda idag. måste bara säga att du va grym på att förmedla och berätta. tusen tack till en sjukt bra föreläsning!

skriven
#6: Hanna

satt och lyssnade på din föreläsning i Vetlanda idag. Och måste bara säga att du va grym på att få ut ditt budskap och jag tycker det är starkt av dig att stå där framme och berätta allt. tusen tack till en sjukt bra föreläsning!

skriven
#7: peter

Tack... vad glad jag blir att du tycker om min föreläsning och att mitt budskap gick fram... jag nästan rodnar lite nu L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :