Uttråkad...

... testa detta då... OBS inget för Elviror...
... hua mig...

Kommentarer :

#1: Anonym

Tack för den vännen..å när tror du jag lär mig att lyssna på ett gott råd?

Tror det kan ta låååång tid..ler





Kramis

skriven
#2: peter

Borde kanske ha listat ut det innan jag skrev en varning... jag ber ödmjukast om ursäkt...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Henrik

He, he, vem kan motstå en varning?



Ta inte droger, det är farligt, sa man när jag var ung. Och självklart var jag tvungen att prova.



Kram Henrik

skriven
#4: peter

Ja vem kan motså en varning L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Anonym

Försöker du att skrämma bort dina läsare? Isåfall lyckades du ganska bra, hade ljudet nästan på det högsta.

Ha en bra dag alla!

skriven
#6: peter

Visst är det helt jävla FRUKTANSVÄRD!!!



(((kram)))

peter

skriven
#7: Anonym

HAHAHA SÅ FÅR DU INTE SKRÄMMER PETER!!!!....tror jag sket ner mig...haha...nej men usch.....dem skrämde mig verkligen...didnt see that one comming:G

skriven
#8: peter

den är riktigt elak... förlåt...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :