Yogan...


... fattas i mitt liv just nu.

Jag har ju varit iväg och flängt land och rike runt i några veckor igen... och missat min yoga... visst skulle jag kunna köra yoga själv nu... jag har ju liksom tränat yoga i så många år så att det är ju inga som helst problem för mig...

... men det funkar inte så för mig... jag behöver gruppens hjälp för att komma till skott... när jag är ensam skiter jag helt enkelt i det... för det är något konstigt med just yogan... jag vill aldrig gå på yoga... och jag vill alltid nyss varit på ett yogapass för jag mår sååååå himla bra av det... men jag vill alltså aldrig gå dit... skumt...

... jag märker att jag inte tränat på ett tag nu... liiiiite svårare att hålla focus... liiiiite mer rastlös... små små förändringar kommer smygande... som gör att jag...


... saknar min yogaguru i Indien.

... att tillfriskna är lite som att gå uppför en rulltrappa som rullar neråt... slutar jag gå så går det bakåt...

Kommentarer :

#1: Elvira

Kan förstå saknaden efter din Indiska guru..men så länge, tills du kommer dit..varför inte bara kliva in på ett yogapass i närheten..?



Nåja, jag vet ju åxå oftast vad jag mår bra utav, å lyckas inte allt för sällan prioritera bort det.



Å du , liknelsen med rulltrappan är närmast genial, knycker den-tack!:)



Kramis

skriven
#2: peter

Jo jag har ju mina fasta pass i Halmstad... men jag har ju varit på resande fot och då bröts rutinen igen... suck... å som du vet så tar det tid för mig att bygga upp en rutin men rasande snabbt att rasera den L...



... måndag kl.18.00... har jag lovat mig själv...



... å rulltrappan är en bra liknelse tycker jag med... ta den för jag kan bara behålla det jag har genom att ge bort det L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

skriven
#4: peter

Jag har redan en superfräck mobil med inbyggd simbassäng och spa...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :