Gemenskap...

... och service.

Jag är en lyckligt lottad kille... och att få tillhöra en kärleksfull gemenskap är fan lycka.
Idag så har jag då varit på konventkommitémöte nere i Gullbranna där konventet ska hållas 5-7 juni... och visserligen så är alla stugorna redan bokade... men det finns platser kvar att sova på... dels kan man få ett jävligt shysst pris på Eurostops hotel... eller så är det bara att ta ett tält med sig för tältplatser finns det så de räcker *L*.

För jag kan ju bara inte låta bli att göra reklam för detta konvent... kanonbra talare... massa underhållning... musik, fotboll, linedance, yoga och massor mer saker som vi gör tillsammans... och hur billigt som helst... och visst är det flippat att tänka på vissa prylar... som t.ex. var kan du garanterat drogfritt dansa...


... rave hela natten?

Eller på vilket konvent kan du hälsa dagen välkommen...


... med yoga på sandstranden?

Jag kan också lova er ett lotteri med otroliga vinster på varje lott... vinst varje gång... och vi snackar inte om några skitvinster heller... nä jag garanterar er alla riktiga högvinster... vi snackar alla vinner vinster...

Att få lov och dra mitt lilla strå till vårat fantastiska sommarkonvent i Halmstad får mig att känna stolthet över vår fina gemenskap... för att göra service med dessa människor gör att jag känner att jag också är med... att det är någonting som VI gör tillsammans... fan vad jag är glad för att tillhöra vår gemenskap... vårat VI...

Kommentarer :

#1: Anonym

fan vad ja längtar =o)

skriven
#2: peter

Såklart... det gör vi ju allihop L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Hank Paradise

See you there Hank.

skriven
#4: peter

ofcourse... my friend.



(((hug)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :