Jag HATAR...

... flugor.

Dessa vidriga kryp kan få mig att helt tappa fattningen... eller nu kanske jag överdrev en liten aning men fan vad jag kan bli irriterad på flugor... jag höll fan på att bryta ihop när jag klippte gräset... flugorna älskar ju mig när jag blir svett och varm av att anstränga mig... då funkar jag som en flugmagnet... vi snackar flugornas herre... vet inte riktigt varför jag tycker så illa om just...


... flugor.

Kanske för att de är så himla ettriga... det spelar ingen roll hur mycket jag viftar de bryr sig inte ett dugg.
Knott är också något som kan få mig att flippa över... de går inte heller att resonera med.

Att jag hatar flugorna gör inte att jag försöker döda alla flugor jag ser... nä tvärtom så öppnar jag fönstret och släpper ut dem... kan kanske tyckas konstigt men jag får för mig att guderiet gillar sådana handlingar och att flugornas riktiga herre kanske gör så att flugorna lämnar mig lite mer i fred... ja va fan... alla trix är tillåtna när det gäller flugorna... och detta känns faktiskt riktigt bra för mig med *L*.

Jaja... jag har iallafall trots alla dessa flugor lyckats med att få...


... gräset klippt.

Och dra på trissor... jag har faktiskt svarat på ytterliggare en fråga i mitt stegarbete... detta SAMTIDIGT som jag bloggar och lagar käk... potatismos och stekt falukorv... vi killar kan om vi bara vill... nu ska jag mosa potatis...

Kommentera inlägget här :