Lycka...

... kan vara...


...när det inte isar i tänderna längre... tro mig *L*.

Kommentarer :

#1: SpOt

Hejsan peter :)



Jag ler med dig :) Har för några år sedan varit en flitig besökare på vågava...och har skrivit där en hel del och fått stöd och kloka tankar av både dig och många andra då mitt liv var i kaos...Vågava var många gånger min livlina.

hamnade nu här på din blogg idag då jag surfat runt och letat information då jag läser en kurs som heter social omsorg,och jag skulle söka information om Missbrukare och anhöriga och kom då på att det borde finnas info på vågava och hitta länken till din blogg :) ville bara lägga ett litet avtryck hos dig så du vet att sidan vågava och ditt engangemang i andra människor är värdefullt.



Har sparat länken till din blogg nu och kommer hälsa på dig igen :)



vill gärna se dina nya tänder också :)



MvH

SpOt

skriven
#2: peter

Tack... vad glad jag blev över att läsa vad du skivit...



... och det är precis som du skriver... vi behöver varandra... och jag ska ta med mig dina ord när jag åker till Örebro nästa vecka på narkotikamässan... så VET att du är värdefull för mig L...



... med mina nya tänder ska jag bli "snyggpeter"... L... så kan vi ju gå och vara snygga tillsammans också...



(((kram)))

peter

skriven
#3: SpOt

Hoppas att det går bra på mässan :) hade gärna kommit dit men jag bor inte så nära så jag har nog ingen möjlighet till det...men det skulle varit roligt...

Och stooooort grattis till alla dina drogfria dagar Snyggpeter ;) Hmm var det 4017 du skrev...



Jag vet själv inte hur många dagar jag är uppe i,har inte räknat,men grovt räknat är det nog 6-7 år :)



Stor skillnad på vem jag är idag och vem jag var då. Nu har jag ny sambo som tror på mig som jag är och har en familj och trivs superbra med livet,jag ser framåt med glädje.



(((Kram)))



SpOt

skriven
#4: peter

ja visst är det häftigt att stanna upp och reflektera lite över hur saker och ting har blivit sen vi la av med drogerna...



... rätt lätt att kunna säga att det har blivit bättre på typ alla område...



... skoj att höra att det går bra för dig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :