Neeeeej...

... för faaaaan.

Tand-doktorn tog bort skydden och stoppade in dem... de...


... nya tänderna.

Och jag kunde hålla mig för skratt... lätt.
Så vill jag fan inte se ut... jag vill ju bli snyggpeter *L*... så vi bestämde oss för att skicka tillbaka dem och se om de kan fixa och trixa lite så att jag slipper se så förbannat sne ut i käften... det är ju tur att det "bara" var de provisoriska gaddarna och inte det färdiga resultatet  som skulle på plats idag... för helt ärligt så tycker jag att det såg för jävligt ut... en chock som jag inte riktigt har hunnit hämta mig från än... fan också... jag har förväntningar fast jag kämpat mot dem.

Jaja dessa åkte i alla fall tillbaks till tillverkaren för att justeras och förhoppningsvis så kan den justeringen "trolla" bort lite av hur sne min käke är... och sen är det tänkt att jag ska ha dessa provisoriska tänderna under sommaren för att till hösten träffa hon som tillverkar mina nya tänder... och komma överens med hur det slutliga resultatet ska se ut... färg och sådana prylar... idag så blev jag besviken... fan tänder är jävligt personliga grejer... intimt och personligt... känsliga grejer... skit också...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Du får bli en butter, surer Peter så syns det inte.......du ler alltså fööööööööööööör mycket.

Sluta genast upp med det.

Kram

skriven
#2: peter

Nja det vet ifan om inte det är ett liiiiite för högt pris för att vara snygg L... butter... nä det är inte jag... skrattet vill jag inte släppa L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Alf-Enar Weije

Nä skrattet skall du inte dölja för då är det inte Peter så de så. Tänderna gör mannen lol, det kommer bli bra i slutändan. Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus, och ändå lyser det upp mer i ett hem. Så fortsätt skratta och le Kramelikram Affe

skriven
#4: peter

jag kan bara hålla med... ett leende är värt hur mycket som helst... med eller utan tänder L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :