Sista dan...

... utan framtänder.

I morgon ska jag då till tand-doktorn och sätta in mina provisoriska tänder i överkäken... hur jävla spännande som helst och jag är minst sagt nyfiken på hur det kommer att se ut... jag har varit hos fotografen idag och hämtat en bild som han tog av mig för några veckor sedan... på inrådan av min sponsor så har jag låtit en riktig fotograf ta ett kort på mig... så som jag ser ut när jag går och lägger mig inatt... förhoppningsvis för sista gången...


... utan tänder.

Det känns ungefär som när jag är på väg till frisören för att klippa håret... just då tycker jag nog fan att det är rätt okej som det är... och det är så jag känner precis just nu... och visst förstår jag att det är rädsla... att jag är jätterädd för hur det kommer att bli... jag har verkligen gjort mitt bästa för att inte ha några förväntningar... men fan... hallå... jag ska få tänder... klart att jag hoppas på mirakel...

... tack och lov så har jag en chans till när jag ska få mina permanenta tänder till hösten... det känns skönt att kunna prova mig fram till de tänderna som jag vill ha... jag tänker ju bli "snyggpeter" *L*... på riktigt...

Kommentarer :

#1: Alf-Enar Weije

Kul att höra att du får nya gaddar imorgon,hoppas att man känner igen dig. Det är ett helvete att va utan tänder jag vet hur det är var själv utan i ca: 10 år, det var en stor lycka det första jag gjorde var att käka knäckebröd som jag längtade efter i många år och att kunna äta som alla andra. Stor kramelikram.

skriven
#2: Elvira

Vilken fin bild!!!



Lycka till imorgon, kan tänka mig någon som fastnar framför en spegel sen..ler

Det kommer bli hur bra som helst,å de knycker ju inte din identitet eller så..även om jag kan förstå känslan lite..att bli som "ny"



Kram kram







skriven
#3: peter

Ja nu blev det ju en vecka till innan jag vi gör ett nytt försök med gaddarna... idag så blev det inte så bra... man va fan... det löser sig nog...



... det blir inte alltid som jag vill men på något sätt så blir det nog som det ska ändå...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :