Snyggpeter...

... är mitt mål.

Att låta allting handla om att se snygg ut... göra snygga grejer... och ha snygga polare.
Slippa ta reda på vad mina vänner står för eller funderar över... bara se hur de ser ut... och vad de har på sig.
Vinna eller förlora spelar ingen roll bara det görs snyggt.
Rätt eller fel har ingen betydelse bara det är snyggt förpackat.

Tänk om jag blir sån?

Märker att det här med mina tänder gör mig självcentrerad... att jag har tittat mig i spegeln mer än vanligt (och då har jag ändå inte ens fått några nya tänder än).
Tänk om jag egentligen är rädd för att fastna i illusionen om att jag blir lycklig om jag får nya tänder... att jag är rädd för att jag ska bry mig för mycket om hur jag ser ut... att jag helt och hållet ska glömma bort vad jag menar med...


... och tro att det handlar om utsidan.

Nä jag tror inte det... jag tror nog allt att "snyggpeter" är den killen som känner sig lycklig över sina fina vänner... och tycker att det är en vacker känsla... ja kalla den för snygg på riktigt om ni vill... för det är när jag ser mina vackra vänner som jag är "snyggpeter"... det har inte ett skit med mina tänder att göra...

... och jag är faktiskt inte vidare orolig för att jag ska glömma bort det heller...

Kommentera inlägget här :