Äntligen...

... är vi då hemma igen.

Och hade jag inte vaccinerat mig för några veckor sedan så hade jag nog varit övertygad om att jag...


... blivit smittad av svininfluensan... eller grissnuvan som min vän kallar den...

... men fan... inte fan kan man väl få svininfluensan i Stockholm... där finns väl inga grisar... eller svin... eller räcker det att skaka hand med psykopat?

Jag är iallafall glad över att jag inte har varit sjuk i skolan... för där händer de grejer... processer... ja jävlar... att jobba tillsamman i en grupp och bo under samma tak i några dagar och nätter är verkligen en möjlighet att resa... in... och jag menar verkligen att resa in... och att med denna gruppens hjälp kolla lite vad som gömmer sig i mig själv... för som jag skrev för några dagar sedan... jag pluggar ju Addiktologi... och det är faktiskt läran om...

... mig själv... och många andra... för jag är inte ensam... långt ifrån...

... ja jag är inte ens galen... bara en helt vaaaaanlig snubbe som har reagerat en liten smula onormalt på något onormalt... och det är faktiskt helt normalt...

Kommentera inlägget här :