Full...

... fart är det nu.

Jag ska gå upp en timme tidigare i morgon... också... imorgon är det inte för att hinna till tand-doktorn... nä imorgon så ska jag föreläsa på en skola i Halmstad... Sturegymnasiet... och det ser jag fram emot... jag tycker om att föreläsa... det är en utmaning och jag gillar utmaningar... spänningen och rädslan när jag väl står där framför en publik...


... känslan av att känna mig levande... påtagligt levande.

Och det är inte bara idag och imorgon som jag behöver gå upp tidigare... nä minsann... även på onsdag (för övrigt min födelsedag *L*) ska jag iväg och föreläsa... till Gislaved... så det är full fart på jobbet just nu... och det är becksvart när jag åker hemifrån på morgonen... och kolsvart när jag kommer hem... veckorna svichar förbi i en rasande fart... ja jävlar...


... snart är det midsommar igen... men då tänker jag i alla fall inte bli... full...

Kommentarer :

#1: cecilia

L midsommar .. jaa de lär ju ta sin tid innan vi är där ju.. hi hiii.. även om de vore skönt som fasen.. lycka till på föreläsningen.. kram Cecilia

skriven
#2: Yvonne

var, i Gislaved?

skriven
#3: peter

Midsommar är inte så lång borta... om några veckor går det mot ljusare tider... L...



... jag ska vara på Gislaveds Gymnasium imorgon... snacka med en klass där... ingen "vanlig" föreläsning men ett väldigt spännande möte som jag ser fram emot...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :