Full...

... fart.

Dagen idag är en väldigt uppbokad dag... vi ska iväg och presentera VågaVa på UAE (akut och utredningsenheten) i Halmstad nu på förmiddagen... alltid lika intressant eftersom det är vi träffar människor som fått en del konsekvenser av sitt drogande... och då finns det ju alltid en chans att en och annan vill prova på ett nytt sätt att leva... och vi kan ju erbjuda den som vill det drogfria allternativet... ett allternativ som för övrigt har som ett av sina resultat att man inte hamnar på UAE igen...

... sen är det iväg på ett NA-möte... förhoppningavis så hinner jag slänga i mig lite käk på RIA innan mötet... för efter mötet är jag redan några minuter försenad till eftermiddagens äventyr på KRIS... vi ska vara med och ta del av en workshop som de ska hålla idag... spännande... och med all säkerhet en hel del minglande och intressanta möten med människor...

... tror jag hinner få i mig lite käk innan kvällsmötet i Lidhult... hajar ni att vi har startat upp ett NA-möte i lilla Lidhult... så jävla häftigt att vi har en riktigt "bonnagrupp" där jag bor... och det händer ibland att det kommer folk från både när och fjärran...


... som gillar att gå på möte i smålands djupa skogar...

... så bönderna som söker fruar får stå tillbaka idag... idag är det bönderna som söker tillfrisknande som gäller...

Kommentera inlägget här :