"VågaVaPeters" dotter...

... är sketch som min dotter har hittat på.

Jag har själv aldrig sett den... men det finns någonting i titeln som får mig att tänka till... allra helst just nu då jag precis läst en artikel om en docusåpatjej... Jackie Ferm... hon är med i egenskap av att råka vara Lars-Inge Svartenbrants dotter... eller Ferm som han visst heter nu... personligen tycker jag att Svartenbrant hade gjort sig bättre som namn i docusåpan... detta är ju naturligtvis hur hemskt som helst... är det någon som tänker på hur den här tjejen mår... egentligen... för inte fan kan det vara så jävla skoj att ha en identitet som någons dotter... hon är ju en egen individ...


... inte bara Svartenbrants dotter.

Tack och lov så har min dotter ett liv... och förhoppningsvis så är hennes sketch... bara en sketch... och faktiskt någonting som jag inte har ett skit med att göra... även om jag blev lite nyfiken och skrattade åt den uppenbara komiken i vad jag tror att den handlade om... men helt ärligt så tycker jag inte att det är så roligt att se Svartenbrants dotter på TV:n... nä det är mer tragiskt... än komiskt.

Det är inte en slump att jag inte skriver om mina barn på min blogg... eller lägger in bilder på dem... mina barn har sina liv och är sååååå mycket mer än VågaVaPeters barn... vilket jag är otroligt tacksam för... jag har haft en otrolig tur och mina barn är världens bästa och vackraste... såklart... men de är egna individer och lever sina egna liv... och jag är otroligt stolt över att få vara deras pappa... trots att jag är den jag är...

... men på min blogg ska ni helst inte få läsa någonting om mina barn... inte för att jag inte vill skriva om dem... nä av den enkla anledningen att jag respekterar deras inigritet och är väl medveten om att de är unika individer som själva väljer var, när och hur de vill visa sig offentligt...


...  för att vara VågaVaPeter barn har nog inte alltid varit så lätt *L*...

Kommentarer :

#1: Anonym

uuhhhh....vilket smile! ;-)

skriven
#2: peter

Det var när jag skulle få nya tänder som jag ville prova hur jag såg ut med tänder i käften... det är kritvitt papper jag stoppat i käften L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :