Bekväma biverkningar...

... är inte alltid av godo.

För nu när jag har vaccinerat mig så kan jag ju skylla ALLT på biverkningarna... som att jag fortfarande inte ringt det där samtalet till min sponsor som jag skulle ringt för en vecka sedan... eller att jag får vara extra mycket lat nu... eller att det är biverkningarnas fel att jag känner mig lite slö slapp och likgiltig... ja jag kan ju luta mig tillbaka med förklaringen...


... jag har tagit ansvar och vaccinerat mig mot svininfluensan... så låt mig vara ifred...
 
... visserligen kan jag tycka att det är lite konstigt att de flesta av mina biverkningar började verka redan innan jag vaccinerat mig... och att de flesta av dem också kan stavas... bekväm... rent ut sagt lat... eller varför inte dra på med det tunga ordet... lättja... och jag orkar knappt skriva det... för det är sant... jag har haft en längre period där jag kännt mig lite hängig... men om jag ska vara ärlig så är nog fan det mesta av den känslan självförvållad... shit... det känns inte så skoj att behöva erkänna detta...

... och nu börjar det bli lite jobbigt... för när jag använder mig av mina favoriter... sen... ska bara... och imorgon... så dröjer det inte så länge innan nästa känsla är ett faktum... och den känslan är stress... för nästan all stress jag känner beror på saker som jag inte gjort... ni vet... ringt det där samtalet... dammsugit... ja det finns massor av exempel... och jag behöver verkligen ta tag i vissa prylar nu... direkt... helst igår...

... för jag har fan inga biverkningar...

Kommentera inlägget här :