"Du log...

... och talade till mig om ingenting, 
detta hade jag väntat på länge"...

Kommentarer :

#1: Yvonne

Hm....låter skönt o spännande romantiskt

lycka till! =)

skriven
#2: peter

Visst låter det vackert... det är ett citat som jag hittat och inget som är aktuellt för mig... just nu... vad jag vet L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: yvonne

nåja, man kan ju inte få allt här i världen

och vissa saker är vackrare lite på håll än riktigt nära........

skriven
#4: peter

Fan vet... sen jag blev drogfri så har jag lärt mig att jag får akta mig för vad jag önskar mig... det mesta verkar gå i uppfyllelse L...



... men vissa saker kanske ska få vara på lite avstånd för att kunna uppskattas fullt ut...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Bekele

Va synd att det var ett citat.. Trodde du va på G.

Kram

skriven
#6: peter

Men min vän... jag är ALLTID på G... trodde att du visste det L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :