Hahahahaha...

... jag lyckades!

Nu sitter jag på Arlanda samtidigt som jag är uppkopplad på nätet... och då var det ju inte helt i onödan jag släpat omkring på min dator hela dagen... känner mig lite som en vinnare när jag lyckades efter mycket om och men... jag hade visst skrivit fel nummer när jag skulle betala med mitt VISA-kort... men eftersom jag är en snål kille så har jag köpt mig stresstid... 30 minuter... och jag känner redan hur lite tid det är... flås flås...

... och hur tomt det blir mellan öronen när jag har tidspress på mig... varför i helvete var det sååååå viktigt för mig att blogga just nu?

Vad kan jag skriva här för att det ska vara värt 40 kronor?

Helt ärligt hur skoj är det...


... att ta del av denna bilden på en flygplats?

Nä då skriver jag hellre vidare om hur livsfarligt spännande det har blivit med mitt springeri nu när...


... det finns björn i min skog...

... här har jag brottats med älgnojor och lärt mig leva med min vildsvinsskräck... och sprungit rakt in i älgjägarnas jakt... vilket egentligen nog är det farligaste av allt... tills nu... nu snackar vi om en vild björn... haja... älgnojan är som en mindre bris i min spännings-gen nu...

... mer kommer att visa sig... och jag ska med livet som insats göra mitt bästa för att kunna delge er mina farliga springäventyr i björnskogen... hallå springa på band eller en upplyst slinga i staden... haha... kom igen... här ute på landet springer vi med livet som insats...

Kommentarer :

#1: Maria Josefsson

Du är för härlig...hahaha....kan liksom förstå den känslan att bli uppkopplad på flyget el. va det platsen. Björn i skogen? Jag säger bara "ta det lungt"

Kramisar Maria <3

skriven
#2: peter

Det blev en splittrad känsla eftersom stressen jag kände tog bort en hel del av vinsten jag kände när jag lyckades... bli lite fattigare L...



... och om jag springer på björnen så kommer jag nog garanterat att slå nytt världsrekord på min runda... om jag inte dör av chocken... L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Bekele

Inte impad... ;)

skriven
#4: peter

Tycker du ska hänga på och springa en runda i skogen... om du vågar L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :