Hupp...

... det var som rackarns.

Att springa över mina golv med min dammsugare gick som en dans... visserligen blev det lite övertid... en minut och en sekund... men det kan jag leva med... för jag hann dammsuga både över och undervåning... och nu har jag gjort det som jag bestämt mig för att göra...


... städat i tre timmar... och ta mig fan... dammsugningen var en ren bonus...

... jag fixade att gå från beslut till handling... och det betyder att det jag tänkt blev gjort... tanke... beslut... handling... och det är handlingarna som påverkar mitt mående... så nu ska det bli skönt att ligga på soffan och slappa... och riktigt känna hur jag är värd att ligga där... mysa med min dotter... med massor av frukt och chips/dipp... och körslaget...

... ta mig fan... denna känslan var verkligen värd varje minut av de tre timmarna... nästan så att jag skulle vilja fortsätta lite imorgon... men nä... jag får besök imorgon... och varje sak har sin tid...

Kommentera inlägget här :