Redovisning...

... för sponsorn.

Känns ungefär som att jag ska bli bedömd... och ändå vet jag att så inte är fallet... att det är bara min destruktiva sida som vill att jag ska känna så... för den sidan i mig vill ju skjuta upp detta på obestämd tid... och är inte den sidan som jag ska lyssna på... nä... men det är nu som jag verkligen kan känna av min MP (missbrukarpersonlighet)... för den sidan i mig vill inte att jag ska växa och utvecklas... och det kan jag ju förstå... för när mitt sanna JAG växer... då krymper min missbrukspersonlighet...

... bara att skriva om det här är en krigsförklaring mot min destruktiva sida som vill att jag ska stå still i min utveckling mot att bli en fri människa...


... och ett vinst för mitt sanna jag...

... så heja heja... 1-0 till mitt sanna jag mot MP... heja heja... nu växer jag...

Kommentarer :

#1: Bekele

Vad är det för rälig pöjk på bilden?? ;)

skriven
#2: peter

En liten kille som skulle bli en brännebassaltlöpare när han blev stor L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :