Ren viljestyrka...

... kanske kan få iväg mig på ett yogapass.

Jag har typ ont i hela kroppen och det känna som om jag har blivit 600 år äldre sen igår... mitt springeri och tränande kanske håller på att bli lite väl överdrivet... eller nja... själva tränandet är kanske orsaken till att jag har ont överallt... och då beror det mest på att det är ganska långt mellan mina yogapass... ja jag får träningsvärk helt enkelt...

... springeriet är ju inte så himla mycket träning... men jag ska erkänna att det tog emot en smula i morse... och jag förstår att jag kanske skulle ta det lite lugnare och ta någon dags paus... låta min gamla kropp vila upp sig... under oktober har jag bara "vilat" mig i 3 dagar... alla andra dagar har jag sprungit min morgonrunda...

... allt eller inget... svart eller vitt... är jag en beroende eller är jag en beroende???

Jag vill definitivt inte gå och yoga mig nu... så det är precis vad jag ska göra...


... gå på ett yogapass... direkt utan att passera gå...

Kommentarer :

#1: Judith - kaos och annat

hmmmmm..... lite vila kanske inte är fel Kroppen måste ha vila för att kunna bli starkare. Risken finns att du bara bränner ut dig.

Har man ont så är det ett ganska gott tecken på att man bör lyssna lite på sin kropp!

Hade den haft en röst du kunnat höra hade den säkert skrikit rätt in i örat på dig ett antal gånger vid det här laget! STANNNNNA, jag behöver vila idag.



Men jag vet....allt eller inget...svart eller vitt...inget där emellan.

Men det går att hitta det läget också. Det där som man kalla "lagom"!



Kram och var rädd om dig

skriven
#2: Bekele

Hört talas om Basic nån gång?

Lyssna på din kropp..



Kram

skriven
#3: peter

Jag försvarar mig med att kalla min träning för "mängdträning" L... hehehe... men visst så har min kropp något att säga mig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :