Som en käftsmäll...

... slår den mig.

Tomheten och den fruktansvärda sorgen jag kan känna efter matchen igår... fy fan jag hade ännu en gång lyckats glömma bort denna hemska känsla som infinner sig när ens förväntningar skenar iväg och till slut...


... krossas... och ersättas av känslan av att åka på en fet... käftsmäll...

... och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag har modet som krävs för att göra om samma sak en gång till... om och om igen... att jag aldrig slutar att hoppas... att jag vågar fortsätta att tro... och inte minst... att jag vågar leva fullt ut med allt vad det kan innebära...

... fotbollen visar mig hur STORT livet kan vara...


... och hur små marginalerna kan vara mellan... ytterligheterna... glädje och sorg...

Kommentarer :

#1: Bekele

Jaha du.. För att klara denna smärtan så är det klart en syndabock ska utses.. Min heter Majstorovic! Inte så många som skjutit honom skumt nog. Ska hann skymma Isaksson så kan han väl för fan va i vägen för bollen o inte flytta sig. Oavgjort skulle kunna ha räckt...

Heja Malta!!!!!!!

skriven
#2: peter

Låt oss sörja utan att utse några syndabockar... så gör vinnarna L...



... heja malta... detta fantastiska lag som lyckats gå igenom ett helt VM-kval utan att göra ett enda mål... och ändå lyckats ta en pinne...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :