Supersnyggpeter...

... är under konstruktion.

Fan... kom att tänka på en sak... om det nu är så att jag kanske kommer att trilla in i tvåsamhetsträsket inom en snar framtid (snar kan i detta specifika fall förvisso vara ett relativt begrepp) så gäller det ju att göra lite åt saken... bättra på mina odds för att träffa på "rätt" kvinna att dela mitt liv med... sälja mig själv helt enkelt med lite marknadsföring i rätt riktning... så varför inte skapa en ny människa... varför inte sikta på stjärnorna... varför inte skapa...


... supersnyggpeter...

... och eftersom jag nu bestämt mig för att gå hela vägen så är det väl lika bra att sätta ribban högt... och som ni säkert lägger märke till så har jag en förebild... helt enkelt... ingen mindre än...


... GUD (som jag nu har valt att uppfatta honom)...

... jag tänker också göra nogranna undersökningar för att kunna skapa den perfekta mannen... outfiten kanske jag ska lära mig i program som "mammas pojke"... där kan jag med all säkerhet även kunna lista ut vilken hårfön som är att föredra... och där finns säkert en hel del att hämta i andra samanhang också... som att kanske bygga en mer passande relation till min mamma... det är minsann inte många tjejer som passerar hennes granskande ögon utan anmärkningar... här finns kanske oanade resurser som en supersnyggpeter kan använda sig av...

... fler tänkbara läroskolor kan ju vara det lite mer praktiska "bonde söker fru"... för om inte jag minns fel så handlar väl mycket av det programmet att ett flertal tänkta kandidater till tvåsamheten tävlar mot varandra i att jobba (mocka svinfarmen, rensa betor och andra praktiska sysslor som hör lantlivet till) för att framstå i bra dager för bonden... bonden själv har väl fullt upp med att dejta och sånt som hör till... blåsa håret kanske?

Eller så kanske jag ska fråga er om hur man bär sig åt för att bli supersnyggpeter... när jag var aktiv narkoman och alkolist hade jag inga problem med den saken... det var vad vi aktiva missbrukare kallar för en "doseringsfråga"... och det funkar inte längre... nä det är fusk... och jag är faktiskt inte längre så säker på att det var så effektivt som jag trodde... för när jag kollar på bilder av den fulla supersnyggpeter från den tiden... så tvivlar jag...


... charmig kanske... men snygg... nja...

Kommentarer :

#1: Bekele

Vad är det man säger? Lite allvar i alla skämt..

skriven
#2: peter

Det är med glädje jag känner mig förstådd av dig L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: anette

för mej är du perfekt.... nu behöver du bara börja jaga istället för att bli jagad <3 kramas anette

skriven
#4: peter

Tack fina du... du ser ju hur jag ligger i hårdträning med mitt springeri L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :