Sverigedemokraterna...

... heter ett politiskt parti.

Och de hade visst haft någon form av samling där de debatterade och sånt som nu Sverigedemokrater gör... jag vet faktiskt inte så noga vad de sysslar med... mer än att de tydligen gör en klassiker... nämligen hittar syndabockar så att vi får någon att skylla på... och det kommer säkert att funka... jorden är ju fortfarande rund och egentligen så har det väl inte hänt så mycket sen det senaste världskriget... då var det ju också "inne" med syndabockar...

... denna gången är det visst muslimernas fel att jag inte fick tummarna ur och pallrade mig iväg till yogan idag... eller att jag hade lite ont i munnen... men det kan också vara att det har daltats lite för mycket med mig för några år sedan... jag har ju också suttit i fängelse... och jag vet inte riktigt vad Sverigedemokraterna har för syn på narkomaner men jag har mina aningar.

Jag för min personliga del skiter fullständigt i Sverigedemokraterna... för jag har inget behov av att hitta syndabockar i mitt liv... tvärtom så tycker jag att det kanske ligger hos mig själv om det dyker upp lite väl många idioter i mitt liv... och det känns bra... jävligt bra faktiskt... för jag har ingen lust att vara ett offer längre... jag vill hellre se vad jag kan göra istället för att leta syndabockar...


... kanske kan man bränna ner fördommarna som omväxling för en gångs skull?

Helt ärligt... jag är lite skeptisk till människor som snackar för mycket skit om andra människor... de brukar inte ha rent mjöl i påsen... och en hel del lik i garderoben... Sverigedemokrater... för fan... kan ingen komma med något nytt istället... detta är ju bara en dålig repris...

... jag blir faktiskt förvånad över att det finns folk som går på det... är de kanske mutade?

Kommentera inlägget här :