Va fan...

... tog den här dagen vägen?

Och hur kommer det sig att jag inte hunnit med mer i mitt massiva städprojekt... jag har bara 20 minuter och 56 sekunder kvar... och det har inte hänt så vidare mycket hemma hos mig... eller inte så att det syns så himla mycket... ja jag är nästan lite besviken... faktiskt... besviken men ändå nöjd... för jag har ju snart gjort mina tre timmar som jag bestämde mig för... och det är ju bra...

... sen finns det lärdommar att dra... helt klart så är mina 15 minuter om dagen mycket mer effektiva... och det var skönt att få det bekräftat... jag hade mina aningar *L*...

... nu är inte denna dagen bortkastad... verkligen inte... det doftar massa "lukta gott" och nystädat... och då har jag inte ens hunnit dammsuga... golven hann jag inte med... däremot så är mina fönsterbrädor dammade... och mitt badrum glänser... tvätten är tvättad och disken är diskad (den biten fixar jag faktiskt utan vare sig något "städprojekt" eller några "15 minuter om dagen"... det är ren meditation att tvätta och diska)... annars så var det lite väl mycket tid och då har jag en tendens att stöka till det ännu mer när jag städar... jag flyttar runt pappershögar och sånt...

... alla de där "bra och ha-grejerna" har jag väldigt svårt att placera... och då ska ni veta att jag har tömt mina förvaringsutrymme... det finns inte någonting under min trappa... än... och i min hall gapar alla skåp och hyllor tomma... skiten... och bra och ha-grejerna ligger på mitt stora bord på övervåningen... och väntar på att sorteras... och sortera... det är pundigt... riktigt pundigt...  

... och det är ju synd... för det är mitt måla tavlor-bord...


... och egentligen så vill jag måla färdigt några av mina halvfärdiga tavlor... 

... vi snackar prioriteringar... punda eller måla... suck... jag tror att jag slänger mig i TV-soffan med en påse chips och kollar på körslaget istället... för mina sista 20 minuter ska jag ge till dammsugaren...

... nu på en gång... wrooooommmmm....

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Är du inte äkta längre !???? Montage o stylade arrangerade bilder. Fy, detta är ju en gammal bild minst 9 månader 17 dagar......gammal.

Eller ?

Har du börjat röka igen ?

Kram

skriven
#2: peter

Jag röker bara när jag är ensam hemma... det räknas väl inte?



Nä skämt åsido så är det en gammal bild... men det sorgliga är att jag faktiskt inte målat mer på den tavlan sen dess... den är skapad under min rökiga period L...



... annars så är jag nog lika "äkta/oäkta" som jag alltid har varit...



... bilderna som jag lägger in försöker jag få att passa in till texten... det är liksom meningen... jag sysslar ju som bekant inte så mycket med dagens outfit L... montage vet jag inte riktigt vad du menar...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Eva T

Hej igen !

Jag hade ju en misstanke om att din "klädröra" bild var fusk..........FÖRLÅT mig, för denna hemska misstanke.

;)

skriven
#4: peter

Nä tyvärr så var den inte fusk... men idag så har den krymt iallafall L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Bekele

fy fan vad snuskiga dina små fimpar såg ut..

skriven
#6: peter

Jag håller med dig... urk!!!



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :