Vansinne...

... eller bara vaaaaanlig besatthet?

Här har jag hittat en annan hobby... en sida på nätet där jag kan föra statistik på mitt springeri...



Visa träningspass:

brännebassalt open


Joggare: peter jacobsson
Datum/tid: 11:e Oktober 2009 - 09:50
Träningstyp: Löpning - Distans
Distans: 2,56 km
Tid: 00:14:48
Snitt: 5:47 min/km
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:
under 15.00 på min dagliga intervall träning... ett bra riktmärke.
Kände mig väldigt stark 2/3



... ja herregud... och jag bara älskar det *L*...

Kommentarer :

#1: Bekele

Nästa helg ska jag springa knappt en mil längre än vad du sprang i Sep.

Ett bra riktmärke ;) för dig...

skriven
#2: peter

Kanske jag når upp till det i oktober... jag kör ju lite mängdträning nu L... så visst kan det vara ett riktmärke L...



... jag kommer nog att sträva efter undefär 5 mil i månaden... det låter lagom för mig...



... lycka till med ditt springeri nästa helg...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Judith - kaos och annat

hahahahahha........eller ska jag säga oooops kanske för att jag ledde in dig på detta!

Ska jag skämmas eller ger det dig något positivt?



Sorry kryper ner i min håla i jorden igen

skriven
#4: peter

Nä nä du ska absolut inte skämmas... tvärtom... jag tackar dig av hela mitt hjärta...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :