Viktiga prylar...

... att skriva om måsta ju ändå vara "Mammas pojkar".

Jo jag såg på det programmet igår... och det är med en liten skamkänsla jag skriver det här... och jag kan inte låta bli att undra... vad är det man vill förmedla med detta programmet?

Att brudar är hysteriskt skrikande varelser?
Att mammor är helt blåsta?
Att killar blåser håret?

Eller är detta ett sätt för... "dansande" flickor att visa upp sin seriositet... eller vad vad det hon sa...


... "-Jag hoppas ta död på alla fördommar om strippor"...

... lycka till...

Kommentarer :

#1: Yvonne

Jag såg det också...eller en liten stund. Blev tvungen att slå över.

jag skämdes å deras vägar, över att vara tjej

pinsamt på riktigt

skriven
#2: peter

Jag håller med... här har de verkligen lyckats med att framställa människorna i denna TV-såpa som fullständiga puckon... tur att jag VET att det inte är sant... för jag FATTAR att det är meningen att jag ska beröras på detta genanta sätt... fy på er TV-bolaget...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Bekele igen..

det var kvalitetsTV på hög nivå...!!!

Jag tror på programmet, det finns sådana människor. :)

skriven
#4: peter

Det kan inte vara möjligt...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :