ååååångermansälven...

... ligger framför mina fötter. jo så är det... bokstavligt talat... jag sitter just nu på ett berg... på en ö... mitt i ångermansälven. ... till höger ser jag höga kustenbron... nedanför mig rinner älven lugnt förbi... det är en behaglig temperatur... och jag sitter still... ensam utan att springa... springskorna fick stanna hemma... och det är en ny dag som, jag har framför mig... skönt att kunna landa lite i denna nya dag... ... strax frukost... sen börjar skolan igen... på korpberget... fun... addiktolog... ja jävlar... ... nä nu ska jag krama mina klasskompisar... som hjälper mig att växa som människa... wooow...

Kommentarer :

#1: Bekele

Tänder du av efter "springeriet"? Starkt av dig att lämna skorna hemma....

Kram

skriven
#2: Anonym

jo så är det nog... ler...



(((kram)))

peter

skriven
#3: gisela

Tänk att du varit här och jag visste nada,hade ju så gärna velat träffa di min vän...Stora Kramen iallafall. Håller iallafall på att flytta till en liten tvåa...målar fixar och lägger golv.

skriven
#4: peter

Jag försökte att ringa dig... vi var ju t.o.m. på möte i Kramfors... men jag bade visst ett gammalt telefonnummer...



... hoppas att allt är bra med dig och att du valde rätt färg L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :