Allmänt dassig

... känner jag mig.

Inte dödssjuk utan "bara" trött... ont i halsen... rinnande näsa och lite ledvärk... tror inte att detta är svininfluensan *L*... utan är ganska säker på att det är en följd av AC:n i Barcelona... det är många av oss som var i Barcelona som är krassliga nu.

Det är så där på gränsen ni vet... ska jag gå till jobbet eller ska jag skita i det?

Så jag får tänka framåt... nästa vecka har jag faktiskt inte tid att vara sjuk... och om jag ka vara lite ansvarsfylld så kanske det inte är så himla shysst att åka till jobbet och smitta ner mina kompisar... så jag ska göra mitt bästa för att stanna hemma resten av denna veckan... inte så lätt som det låter... och rätt stressande när min mobil ringer... jag har ju ingen täckning här ute och de flesta samtalen idag kom från skyddat nummer (många myndigheter verkar tycka att det är bäst) så jag har ingen aning om vem det är som ringer heller... jag lyckades på ren tur får jag nog säga lista ut ett av samtalen på hans mycket speciella röst... men inte ens det var så lätt.

Det är skittråkigt att vara sjuk tycker jag... ingen ork till att göra sådant jag borde gjort för länge sedan... typ städat och sånt... kommer fan inte ihåg när jag städade sist... och jag kan lova att det syns... vem tror ni fortfarande inte hunnit packa upp...


... resväskan från Barcelona?

Och det är fan ingen annat än ren lättja... för hur jobbigt är det egentligen?
Här kan jag inte skylla på att jag är sjuk eller någonting sådant... nä det är bara min egen privata latmask som har mig i sitt lilla grepp... jag kommer mycket väl ihåg att jag var på gång med mina 15 minuter om dagen... och jag vill ju inte skriva på min blogg om att jag inte pallar att städa hemme... nä vad ska ni tro om mig då?

Ja herregud... jag sitter här hemma och är lite hängig... fortfarande i morgonrocken... och orkar faktiskt med ett inlägg i bloggen nu... fan det tar sig... känner att jag är på G... ska bara fixa en pryl... men sen så ska jag planera lite... så vänta bara tills imorgon... då jävlar *L*...

Kommentarer :

#1: Hillevi

Det måste vara väldigt jobbigt att packa upp väskor L Min dotter har precis samma problem, hon har också en väska som ligger slängd på golvet i hennes rum som hon inte har orkat packa upp. Hon var i Stockholm och kom hem i lördags och hon är inte ens sjuk.

skriven
#2: peter

jo sådana är mina döttrar också... allihop L... och min son också... men jag är ju inte far till dina barn så de generna kanske finns lite här och där... som svininfluensan ungefär L...



... och inte fan är det jobbigt att packa upp väskor... då är det nog jobbigre att inte pcka upp dem... egentligen L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :