Grattis, jag hörde att du gift dig...

... sa hon till mig.

Jo det hände faktiskt mig igår... och jag tittade på henne som ett levande frågetecken... berättade att det visste jag minsann inget om... och att jag nog trodde att jag skulle kommit ihåg det också... jag super ju inte längre... för om något sådant hänt mig på fyllan när jag söp hade jag inte ens blivit förvånad... men som ni vet så är jag ju drogfri sedan massa år nu så nä... gift mig har jag inte...


...jag är faktiskt helt säker... och det är inte jag på bilden (jag lovar).

Jag stod och snackade ett tag och vi kom fram till att det ju var rätt länge sedan vi träffades sist... och för några år sedan så friade jag ju till en tjej... och vi bestämde oss faktiskt för att gifta oss för ca. två veckor sedan i Barcelona... det blev inte så... nä kanske vi gifter oss bägge två... men inte med varandra... just den biten var vi väldigt överens om när vi separerade... men tydligen visste inte alla om att vi separerat... jag är tydligen inte jordens medelpunkt som alla har koll på *L*... så jag kunde i vilket fall som helst med 100% säkerhet dementera mitt eget giftemål... phuuu... tack och lov kändes det som... så bara så ni vet... jag är fortfarande en...


... singelgroda...

... jag tror på kärleken... och visst är det häftigt när människor gifter sig... och kanske, kanske kommer jag också att gifta mig en dag... jag har varit på väg några gånger... två... den ena gången hade vi bestämt oss för att gifta oss när vi varit ihop i 10 år... och den biten klarade vi... 10 år var i tillsammans... sen skilde vi oss... nästa gång var denna jag berättade om... då stog jag faktiskt och friade på scenen framför flera hundra människor på ett NA-konvent i Götreborg... och hon sa ja... och vi började planera inför ett bröllop... till slut så bestämde vi oss för att vi skulle gifta oss på världskonventet i Barcelona... och det var ju tur så att vi hann separera innan vi gifte oss...

... så kanske blir det tredje gången gillt... det verkar ju nästan så eftersom jag ju redan har blivit grattad... så vad säger man...

... tack???

Kommentarer :

#1: Anonym

ja kanske???<3

skriven
#2: peter

Ja den som lever får se L... Gud har säkert en plan för mig med...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :