inga bilder...

... lyckas jag få in här nu. att blogga från min telefon är lite besvärligare än från datorn... pytteliten text och jag kan inte få in några bilder heller...kanske är det möjligt men jag vet inte hur man gör. annars så glider vi fram på motorvägen norr om stockholm just nu... med ruskig höööööög volym... och om jag får säga det rätt dålig musik... ingen i bilen vet att jag tycker så... kändes skönt att skriva det... ler... nu är det inte en hemlighet längre... och jag slipper sabba stämningen med mitt gnäll... skönt... ... jag har en listig plan för att slippa lyssna på skräpet som låter just nu... och det är vår läxa... jag läser högt ur en bok och då stängs musiken av... jag tänker utnyttja denna livlina när det blir outhärdligt... och det är... ... nu... ... nu ska det pluggas... hallä leffe kan du stänga av musiken... hehehehe...

Kommentera inlägget här :