VÄRLDSREKORD...

... igen och kanske är det oslagbart.

Jag har gjort 15 minuter på helt fantastiska 13 minuter och 23 sekunder !!!!!

Ni som läser min blogg vet att jag tog ett beslut tidigare idag... om att jag skulle städa i 15 minuter... först så tänkte jag faktiskt skita i det... för min dag blev inte riktigt som jag hade planerat... min kollega och vän ringde mig och undrade om jag ville följa med på ett NA-möte inne på fängelset... och jag svarade ja.

Det tog några timmar...

... och när jag kom hem så var jag trött... disken kunde vänta tills imorgon... jag orkade inte... och det var väl inte så mycket mer med det... sen kom jag att tänka på vad jag skrivit... faaaaan... så jag bara ställde mig vid diskhon och diskade... och dra på trissor... jag körde fan ihop mina 15 minuter snabbare än...


... min köksklocka... vilket väl måste vara ett världrekord av rang?

Kommentarer :

#1: suzanne

bra jobbat! lr oxå måste du kanske byta batterier hihi ???

skriven
#2: peter

Ja på mig själv L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: suzanne

NEJ inte på DIG...på klockan XD!!!

skriven
#4: peter

Jaså jag som trodde att jag var en duratexkanin(kanske lite felstavat men du vet nog vad jag menar) L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :