Alla känslor...

... på en och samma gång.

Låg här hemma och kollade på en film... "Big Fish" tror jag den hette... handlade om en sons farväl till sin döende pappa... och det var precis vad jag behövde... mina känslor rann över och tårarna rann nerför mina kinder... och det var skönt... jag har ju känt mig en aning stingslig och extra känslig den senaste veckan... och det är ju inte så konstigt... men det är konstigt att känna skumma känslor som att gå omkring utan något tålamod... irriterad... lite av "låt mig vara ifred-känslor" i största allmänhet.


Nä det var fan skönt att få gråta och låta känslorna flöda framför en film... en skitbra film.

Kommentarer :

#1: Ellen

Åh, den är ju så bra! Jag tycker det är helt underbart att gråta när jag kollar på film. Då är det liksom tillåtet lite mer på något sätt. I alla fall för mig.



Nu skall jag sova!



Kram kram

skriven
#2: Bekele

Gratulerar... kram

skriven
#3: peter

Tack Bekele...



... ja det är en gåva att gråta och jag tackar livet för att det finns filmer för mig som har lite "svårt" för att gråta annars...



(((KRAM)))

peter

skriven
#4: Eva T

Hej min Vän !



((( Kram )))

skriven
#5: peter

Hej hej... min fina vän.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :