Bara en till... sen...

... har jag fixat allt för att få Sotify Premium.

Och mina vänner tycker nog att jag har varit rätt jobbig idag när jag mer eller mindre tvingat dem att fixa ett konto i Soptify och fylla i en gratiskampanj för att jag ska få Premiumversionen av Spotify... och jag ser med spänning fram emot vad det kan innebära... mer än att reklamen försvinner.

Tydligen så ska jag få bättre ljud... kunna spela spellistor utan att vara uppkopplad... det som jag mest vill ha... Spotify i min telefon är inte säkert att jag kan fixa på min telefon... men va fan... än så länge så har jag inte allt som behövs för att få tillgång till premium ändå... jag fattas en enda person... så om någon skulle palla att klicka på länken nedan och offra 10 minuter på att kryssa i lite uppgifter så skulle jag bli glad...

http://www.gratispremium.com/?ref=71168

... jag håller tummarna... och lovar att återkomma med en rapport om vad detta innebar för oss vana Spotify-användare... om det är så himla mycket bättre att det skulle vara värt 100 kronor i månaden.

Jag gillar ju själva grejen... att jag slipper ladda ner och har tillgång till så himla mycket bra musik...


... Spotify är skitsmidigt och helt klart framtidens melodi... helt klart...

Kommentera inlägget här :