Bröst...

... större än huvudet.

Öhhhhh... det fastnade mellan mina öron... jag loggade in på min blogg och då passerade jag en startsida... och det var då jag såg att någon hade åsikter om hur någon annan såg ut... nån kändis tydligen.


Detta är kändisen som har opererat sina bröst så att de tydligen är jättemycket större.

Och jag funderar vidare... om bröst och kroppsfixering... mest bröst om jag ska vara ärlig... för jag tänker ett steg längre... skulle jag klara av ett möte med den här tjejen utan att min blick trillade ner på hennes bröst... eller skulle jag drabbas av tvångstankar om att inte kunna låta bli att titta på hennes bröst när jag pratade med henne... för det ska jag ärligt säga er... jag har varit i den situationen... där jag har haft svårigheter att hålla kvar blicken i ögonen på den jag pratat med...

... och det är skitskämmigt...

... inte fan vill jag vara en kille som står och stirrar på en tjejs bröst... men likförbannat så är det som om det finns en magnet i kvinnobröst... allra helst sådana bröst som kändisen ovanför visar upp på bilden... och jag får kämpa för att inte låta blicken trilla ner i urringningen.

Nog fan måste väl den här tjejen på bilden veta om det... för detta är jag inte ensam om... det VET jag eftersom det är en grej som vi killar kan skoja om... ni vet... killsnack... och kanske är det våra blickar som får henne att operera sina bröst så att de blir större... men jag funderar lite över vad för känsla som hon känner... kan det vara makt?

För så är det ju... hennes bröst bestämmer ju över mina ögon.

Kommentarer :

#1: Martyna

Det där med att nån stirrar rakt ner in i urringninen på en varerar, ibland känns det mäktigt men ibland blir man så himla trött på det! :D Fast tjejer som förstorar sina bröst måste ju vara medvetna om att det är precis en sådan reaktion de kommer att få, samma sak med tjejer som inte precis "döljer" brösten. Men man blir van ;)

skriven
#2: peter

Jag snackade lite med mina polare om vad jag skrivit idag... och det var intressant att höra om hur "intressant" det var med bröst... både bland tjejerna och killarna...



... jag är fan glad att jag är kille och slipper bli "bedömd" efter mina bröst... för även om det kan vara en maktfaktor så verkar de flesta vara överens med dig om att det finns dagar då man bara är så himla trött på det...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :