Intensivt...

... och lugnt... samtidigt.

Jag flänger lite hit och dit just nu i mitt jobb... träffar en massa fina människor och det är rätt intensivt... det har varit det rätt länge nu faktiskt... intensivt och hur lugnt som helst... samtidigt... för så är det... när jag har massor att göra så är det lugnt... det är betydligt jobbigare att göra ingenting... då blir jag rastlös och allt annat än lugn... flippat... lite av uppånervända världen.


Denna bild är uppåner... så kan man också göra med en bild på en spegelblank lugn sjö.

Det är skönt att vara trygg inombords... att kunna känna lugnet... ja jävlar...

Kommentarer :

#1: Yvonne

Ja, det måste vara lite jobbigt....eller åtminstone lite trist. att bli nipprig av lugnet...

mitt liv ser ju ut lite som ditt även om avstånden kanske inte är så långa, med mycket flängande och massor av människor.

men jag ÄLSKAR lugnet när det inte händer ett endaste dugg. behöver det faktiskt ibland.

är nog beroende av det för att orka resten om jag ska vara ärlig.

visst är det härligt med olikheter! =)



skriven

Kommentera inlägget här :