Servicekonferens...

... i Karlskrona.

Jepp... om några timmar åker vi till Karlskrona... servicekonferens.
Trodde ett tag att jag skulle åka dit i en ny bil... jag var ju och kollade på ett objekt nu imorse... men fan... nä... visserligen drar min bil massor av olja... stötdämparna är kass... och det ser inte så vacker ut... men när jag provkörde den andra bilen så blev jag besviken... plastigt och... ja lite billigt... och är det någonting som jag gilla med min bil så är det att köra den...


... ja jämför med den jag provkörde idag så är fan min bil ett riktigt lyxåk... en glidarbil.

Synd bara att den håller på att rasa... jag vågar inte riktigt lita på den och eftersom vi är flera stycken som ska samåka och mina stötdämpare är dåliga så det blir att ta VågaVa-bussen till Karlskrona... men jag gillar min bil... det gör jag.

Kommentera inlägget här :