vårsolen...

... lyser på mig idag också.

Blev nästan bländad av solens strålar när jag sprang ut på min springerirunda i morse... fåglarna kvittrar och det är ett jävla oväsen på morgnarna... helt underbart att vakna upp mitt i skogen och inse att det är vår i så det bara knakar om det ute i vår natur... i förrgår så tog jag på mig rullorna för första gången i år... ett typiskt vårtecken i stadsmiljön.


Det är himla skoj att ha hjul under fötterna... gärna tillsammans med musik i öronen.

Varje år är det samma sak... en rädsla över vad folk ska tänka om mig när jag rullar omkring på stan... tankar som "jag är för gammal för det här"... "de tror att jag 'är galen"... ja ni fattar... rädslan vill att jag ska ge fan i att rulla omkring... tack och lov så rullar jag ändå... och upptäcker varje år hur jävla skoj det är att ha hjul under fötterna.

Kommentera inlägget här :