Återkomsten...

... till Sveriges häftigaste strand.

Idag så passade jag och en god vän på att ta en liten tripp till stranden på Tylösand... det har ju varit lite si och så med badvädret på min semester än så länge... trodde jag... för vi hade med oss badbrallor... och som vanligt på Sveriges häftigaste strand Tylösand så passade solen på att titta fram mellan molnen... och vi kastade oss med dödsförakt ut i vågorna... och dra på trissor... det var varmt i vattnet... vågorna var surfbara och det var helt jävla otroligt och sanslöst... underbart.


Det var i det närmaste helt folktomt på stranden där vi passade på att ta ett sensommardopp.

Jag trodde att jag var killen som inte badade på min semester och är just nu väldigt tacksam för att jag inte brydde mig om att leva upp till den myten... så himla mycket skönare det doppet gjorde min dag... och jag kunde känna lyckokänslorna strömma genom min kropp när jag kastades runt i de stora vågorna... woow... livet är verkligen njutbart när jag väljer att upptäcka och utforska de små guldkornen... som ett varmt och skönt sensommarbad på Tylösand.

Kommentarer :

#1: Anonym

Brukar läsa det du skriver i bloggen. Måste få tala om att du har förmågan att berätta ....mycket tänkvärt och "avkopplande".



Birgitta ( gammal kompis till Leffe ).

skriven
#2: Anonym

Tack för din fina komplimang... nu blev jag lite nyfiken och undrar om jag mindes rätt när jag tror att det var det dig vi träffade vid Globen över en fika?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

Stämmer....den som sprang efter er med mobilen i högsta hugg.....

skriven
#4: Anonym

Nu vet jag vem du är L... roligt att du tittar in på min blogg... välkommen.



(((kram)))

peter

skriven
#5: Anonym

Läser med jämna mellanrum sedan jag fick visitkortet av Leffe...



Du har en förmåga att beröra....bra jobbat ....

skriven
#6: peter

Nu rodnade jag så där lite lagom klädsamt L...



(((kram)))

peter

skriven
#7: Anonym

Inte meningen ...( bara lite kanske fniss )



Härligt med folk som älskar livet och delar med sig av glädjen i vardagen...



Ha en bra helg...

skriven
#8: peter

Har vi något annat val än att älska livet?

Allternativet lockar iallafall inte mig L.



Du får ha en underbar helg själv... kanske springer vi på varandra eftersom jag kommer att besöka den stora staden i öster på lördag och stanna i några dagar eftersom vi ska plugga lite.



(((kram)))

peter

skriven
#9: Anonym

Vem vet..stan är inte så stor som man tror.



skriven
#10: Anonym

vem vet. Stan är inte så sto som man tror....

skriven
#11: peter

Jag håller tummarna L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :