Färdiglagat...

... både i min mun och min nya bil.

Det var lite av en surealistisk känsla att opereras i munnen... inte så mycket för själva operationen utan mer för att ligga under ett grönt lakan som täckte hela mig... förutom ett litet hål för munnen... att inte kunna se vad som hände hjälpte mig faktiskt att slappna av... efter att ha fått min bedövning så gick det som en dans (kanske inte riktigt rätt uttryck men va fan...) och en timme senare så sydde tand-doktorn ihop mig... fixat och klart... min mun är lagad...


... precis som min nya fina bil... lagad och som bonus städad både utvändigt och invändigt.

Så nu hoppas jag att både jag och bilen håller några mil till... visserligen så är jag en liten smula svullen på min kind och får inte borsta min lagade tand innan doktorn plockar bort stygnen i nästa vecka... något som jag kan leva med utan problem.

Jag har ju haft semester i en vecka nu... och efter några semesterdagar i Strängnäs så har jag inte riktigt hunnit med att ha så vidare mycker semester... det har liksom varit full fart mest hela tiden... men idag så ska jag hämta min dotter och chilla lite här hemma innan vi beger oss ut på äventyr i morgon... då ska det nämligen umgås så det står härliga till... det är golfturnering, mat och talardag i Halmstad... med tillhörande trevligt sällskap... vad mer kan jag önska mig?

Kommentera inlägget här :