Vänner...

... är en av de största gåvorna.

Ska strax dra iväg på ett tidigt yogapass... och det kan nog vara bra att sträcka ut och värma upp kroppen med tanke på vad som står på schemat idag... det ska bäras möbler... hyras släp och köras skräp till tippen... jag ska helt enkelt hjälpa till att få bort sådant som blir över när det flyttas från en stor lägenhet till en lite mindre lägenhet... och det kan ju som ni vet bli en hel del.

Jag slipper att göra detta ensam... för eftersom jag har vänner i mitt liv så finns det altid någon som ställer upp och hjälper till... och jag kan inte låta bli att undra hur människor utan vänner och bekanta gör i sådana här situationer... för jag vet ju att det finns massor av människor som är väldigt, väldigt ensamma i vårt land... vilket jag ibland kan glömma bort eftersom jag är en oerhört lyckligt lottad kille som har massor av vänner... överallt.


Det kan vara lätt att ta saker och ting för givet... jag är väldigt tacksam för att jag har vänner.

Tacksamhet är en väldigt behaglig känsla...

Kommentera inlägget här :