SMS-inlägg

0_dsc_0925 (MMS)

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej igen....



Thaibåten har väl världens bästa mat samt det bästa "hänget" vid stranden....



Mitt favoritställe när jag är sugen på Thai. Hade jag vetat ni var där hade jag kanske kommit förbi...



Ha det bra

skriven
#2: Anonym

Kanske inte var Thaibåten vid Hammarby kanalen ?

Såg bekant ut iallafall....

skriven
#3: peter

Jojomensan... du har alldeles rätt... och vi käkade gott ocg trivdes i kapp på den båten L...



... vi kanske kan lura med dig nästa gång?



(((kram)))

peter

skriven
#4: Anonym

Åter på jobbet och tar en liten paus ...



Självklart . Mat och trevligt sällskap säger jag aldrig nej till. Alltid spännande med nya bekantskaper...



skriven
#5: peter

Jag kan inte annat än att hålla med... trevligt sällskap och god mat är ingenting som jag tackar nej till...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Birgitta

Hör av dig när du är i stan nästa gång....



Tror Leffe har mitt nummer....

skriven
#7: peter

Det gör jag gärna... vet väl inte riktigt när jag ska upp nästa gång... möjligtvis ska jag sova över på hotell i Stockholm den 19 september men det vet jag inte riktigt än.



(((kram)))

peter

skriven
#8: birgitta

Tror jag är hyfsat "ledig" den helgen. Vore kul att ses och prata lite....ta en fika eller matbit...



Som sagt, hör av dig...

skriven
#9: peter

Jag ska kolla upp hur det ligger till imorgon och när jag vet lite mer bestämt så hör jag av mig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :