Den STORA...

... städdagen på VågaVa.
.
Kanske en liten smula överdrivet... men vi har i alla fall bestämt oss för att röja upp lite på mitt jobb här i Halmstad... det ser helt enkelt för jävligt ut... och tillsammans har vi avsatt en timme till städning idag... för mer behövs fan inte... en timme är rätt många timmar om vi är några stycken... och jag håller det inte som helt omöjligt att jag även kommer att hinna med ett yoga-pass innan klockan är 13.00... vilket jag ju givetvis redan har försökt förhandla bort ;-)... ja, herregud... skönt att jag fixar att le åt mig själv och mina små tillkortakommande.
.
Tänkte på vägen in att jag skulle försöka komma på ett sätt att skriva denna bloggen lite mer som en följetong... att varje dag var ett nytt avsnitt på en sammanhängande historia... och nu när jag skriver det så inser jag att på något sätt så är det ju så... det har jag märkt när jag pratar med någon som läst min blogg... för de verkar ju veta mer om mig än jag själv vet... det är nästan kusligt... och jag blir lika förvånad varje gång.
.
En timme kan bli många fler om vi hjälps åt... tillsammans.

Kommentera inlägget här :