Jag kapitulerade till slut...

... och sprang iväg och köpte en mac.
Efter att min gamla dator bestämde sig för att strula och bete sig lite som den själv ville så ville jag inte vara med och leka den leken längre... min dator är mitt viktigaste arbetsredskap... här finns typ halva mitt liv och hela mitt jobb lagrat... och när det bara hackar och inte funkar när jag knappar på datorn så får jag bara ont i magen och blir irriterad... så jag kapitulerade... sprang iväg i affekt och köpte en mig en... MacBook Air.
Jag hoppas ju naturligtvis att allt ska gå som på räls.

I min enfald så hade jag målat upp en inre bild där jag bara behövde starta upp den nya datorn och så fixade den allt... men döm om min förvåning... även denna dator är lika klok som ett glas vatten... den gör ingenting om inte jag berättar för den hur den ska agera... så nu är jag tebax på ruta noll... om än något uppdaterad.
Men jag måste erkänna att jag känner hopp... ja jävlar det gör jag.

Kommentarer :

#1: Urban Nilson

Man får aldrig ge upp!

skriven
#2: peter

vi slutade inte kämpa... vi gav upp L



kram

skriven
#3: peter

att kapitulera är det bästa jag gjort... så jävla skönt L...

skriven
#4: Kicki

Haha du är så jävla underbar Peter, riktigt impad är jag oxå. Kramar o massa NA love

skriven
#5: peter

Vi är underbara tillsammans... och det ger mig massor av hopp.



love

kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :