Hollywood...

... närmar sig med stormsteg.

Förvisso så har jag fortfarande över 27 år tills jag ska slå igenom som skådespelare i Hollywood... men fan... jag kanske ska börja kolla in hur jag vill göra min debut i det stora landet i väster... och kanske var det därför som jag i veckan blev erbjuden att vara med i en teateruppsättning... att de helt enkelt hade hört talas om att jag bestämt mig för att...


... bli skådespelare i Hollywood och slå igenom som 80-åring.

För det har jag ju spikat... för jättelänge sedan... jag tror inte att jag var mycket mer än 25 när jag gjorde det klart för mina vänner att jag skulle dra till Hollywood och spela in film när jag var 80... och nu närmar det ju sig... tiden går jävligt fort nu när man börjar bli lite äldre...

... smällar man får ta... priset för att ha skoj på ålderns höst *L*... och då har jag ju inte ens börjat min skådespelarbana... ja ni ska få se... när man är drogfri så blir ens drömmar för det mesta verklighet... så jag funderar lite på vilken slags film jag vill vara med i... P-rulle går iallafall bort... hallå... 80 år... då är väl inte ens ett relationsdrama aktuellt... möjligtvis en actionsrulle... med inhyrda stuntmän... ja det kanske vore något för mig... eller???

Kommentera inlägget här :