Jag är en grym kock...

... om jag får ge er min åsikt.

Jag kanske inte har så mycket på min repetoar... men efter att ha provsmakat lite på dagens enkla måltid... spagetti/köttfärssås med en enklare sallad till så kunde jag inte låta bli att utbrista ett litet stönliknande läte av njutning... mina smaklökar jublade av hänförelse... sååååå enkelt sååååå gott.

Jag vet att jag bor i landet lagom... att det finns människor som inte tycker att det är fint att skryta över sig själv... men va fan... jag kan ju inte ljuga... mitt käk smakade ju mumma *L*...


... och jag känner mig som en mästerkock... å det känns fan bra...



Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Å dina soppor e det inte många som når upp till. Mums

Ha en bra helg och kram

skriven
#2: peter

Tack för den fina komplimangen L... ha det bäst själv min vän...



... kanske, kanske syns vi på söndag?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Eva T

Hej min Vän !

Nä men nästa söndag på KKM, jag vill dela ett litet förslag/tanke med dig.

Kram

skriven
#4: peter

Då syns vi väl där... och det ska bli spännande (tror jag L) att höra vad du har på hjärtat...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :