Att lära sig nya saker...

... tar sin lilla tid.

Håller på att trixa och fixa med vår nya hemsida... i ett för mig helt nytt program... tur att jag inte är gift eller sambo just nu... för då hade jag säkert på något underligt sätt kunnat skylla på henne... fråga mig inte hur men vis av erfarenhet så vet jag att det funkar.

Nu sitter jag här hemma alldeles själv och har ingen alls att skylla på... kan bara konstatera att inlärningssystemet blir inte bättre med åldern... möjligtvis så kan åldern ge den visdom som behövs för att inte visa omgivningen hur jävla dum jag känner mig... jag klickar och klickar... klistrar och sparar... gör om och trixar... och inte fan lär jag mig någonting... när jag av en ren slump lyckas få det nästan som jag vill... då vet jag aldrig hur jag gjorde... och ändå är det jag själv som kan säga att...


... det är spännande att lära sig något nytt... jo pyttsan... vilket skitsnack.

Kommentarer :

#1: Yvonne

DÄR ser du!!! =)

skriven
#2: peter

Nu skrattade jag gott ska du veta L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: cecilia

h ihiii.. ja jävlar ..där va jag oxå idag.. kopierade o klistrade tyckte att varför har jag inte gjort så här förut.. L jaa blir ju aldrig för gamal för nått nytt liksom.. kram

skriven
#4: peter

Det tar aldrig slut...



(((kram)))

peter

skriven
#5: cecilia

det gör ju inte det.. o tur är väll det i för sej.. det vore ju såå trist.. även om en då då tycker att detta hade jag behövt tidigare oxå.. h ihiii.. ((( kram )))

skriven
#6: peter

Här och nu L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :