Det blir spännande...

... att gå och lägga sig idag.

Efter en hel del nätter med klåda så har ju min sömn blivit drabbad... min dygnsrythm är slagen i spillror... och jag har tagit ledigt fram till torsdag med tanke på att komma i fas igen... jag vill inte sitta på mitt jobb och vara på pissigt humör bara för att det kliar och jag inte har kunnat sova ordentligt... nä jag vill ju vara frisk... fri från klåda och med en bra nattsömn i bagaget... när jag var jättemycket yngre än vad jag är idag så spelade det inte så stor hur mycket jag sov om nätterna...


... jag hoppade alltid upp ur min säng pigg och glad varje dag...

... la mig sist och var alltid först uppe på morgnarna... jag var väl rädd att gå miste om något om jag sov *L*... och det ville jag ju inte... nä, hemska tanke... idag så är mitt liv annorlunda... jag behöver inte längre jaga för att hitta det jag söker... nu för tiden så gör jag precis tvärtom... stannar upp...


... och låter livet komma till mig... funkar alldeles utmärkt... för allting är ju perfekt...

...har alltid varit perfekt,
kommer alltid att vara perfekt
och det är ju skönt...

... att veta...

... helst när det kliar på natten *L*...

Kommentera inlägget här :