Frihet...

... från några av mina "borde".

Och även om jag visste hur det skulle kännas så känns det ändå... skönt *L*.

Det är inga större prylar... men som hon sa den mycket kloka teraputen... "STORA FÖRÄNDRINGAR börjar nästan alltid med några små förändringar"... och jag kan bara skriva under på det... eftersom ett av mina "borde" var att gå på vårt NA-möte som vi håller i lilla Lidhult (det är byn som är liten... mötet är ganska välbefolkat faktiskt) så blev det ju som det brukar bli... ett möte och en påminnelse om att det händer mirakel i mitt liv när jag inte knarkar... vi snackar faktiskt om riktigt stora förändringar här.

Av bara farten så blev det diskat hemma också... och idag så har jag även hunnit med att springa en runda i skogen... och jag mår som jag förtjänar... nöjd och belåten... ja livet är toppen just nu... det kliar knappt ens en gång... woow... och då "glömde" jag nästan bort att jag påbörjat mitt stegarbete igen... för jag vill ha mer tillfrisknande...


... och tror att jag kan få det i steg 8 och 9... ännu mera frihet...

Kommentera inlägget här :