Jag kapitulerar...

... för mitt nya hälsothé.

Det kan dels bero på att jag vet att en kille som jag har stor respekt för använder sig av samma produkt... eller av den mycket enkla anledningen att det smakar bra... men om jag ska vara ärlig så tror jag att killen som använder sig av produkten har en tanke bakom det mesta han sysslar med...


... att Zlatan inte vill spela träningslandskamper med landslaget kan jag förstå...

... och jag tror inte att det beror på att han är divig eller något sådant... nä jag tror att han tackar nej för att han spelar himla massa fotboll och väldigt många matcher i Barcelona... jag tror helt enkelt att han gör sitt bästa med att hitta en modell som kommer att göra honom till världens bästa fotbollsspelare...


... och dricker Zlatan detta hälsothé... ja då är det säkert inte helt fel...

... för jag tror att Ibrakadabra har rätt bra koll på vad han sysslar med... det är iallafall vad jag tror...

Kommentarer :

#1: Bekele

Va... har du gått på nån reklam med Zlatan och te??

Skärpning!

skriven
#2: Bekele

Herbalife är känt för sitt lurendrejeri...

skriven
#3: Yvonne

I såfall är jag också både "såld" och "lurad".

För thét är fantastiskt! =)

skriven
#4: peter

Jag kan riktigt känna hur min bollkänsla har förbättrats på bara några timmar L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :