Lets Dance...

... skulle jag vilja vara med i.

Fan vad skoj det skulle vara att få vara med och lära sig dansa i det programmet... och jag är grymt imponerad av alla de som vågar ställa upp i "Lets Dance"... och hur duktiga de är...

... kanske är det "vuxenpoäng" för mig att våga tycka om att titta på programmet... men jag tycker helt ärligt att de som medverkar verkligen förtjänar beröm... det är fan inte enkelt att dansa som de gör... och idag så förstod jag att hon har förmågan att välja sina tillfälle i rutan... för...


... Gudrun Shyman kommer att plocka hem en och annan poäng i folkhemmet...

... säga vad man vill men hon har en näsa för att göra bra reklam för sin person... det var ju inte utan att hon charmade mig för en liten sekund... men va fan... "Lets Dance" må vara ett festligt påkostat kostymkalas... men jag tycker nog allt att det vilar någonting varmt mänskligt över hela spektaklet... eller så är jag i klimateriet... och då har jag nog fått förklarat varför det kliar så förbannat på mig kropp också... fan... kan killar komma i klimateriet... ?...

... jag har ju hört talas om skengravid...

Kommentarer :

#1: Bekele

Va, klimakteriet??

skriven
#2: peter

Ja det händer skumma grejer med min kropp... det kliar över hela kroppen och jag håller på att få tuppjuck...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :