Om Anna Anka...

... är ute efter att tjäna pengar så är hon nog rätt smart.

Läste i blaskan att hon skrivit något avtal med TV3 som tydligen ger henne en massa stålar... och att det var ganska många som tyckte att det inte var riktigt bra... de tyckte nog inte om henne... och gillar inte alls att hon tar riktigt bra betalt för sina tjänster... men visst ligger det något i hennes åsikt om att hon är ett varumärke som säljer rätt bra... TV3 gör ju ingen dålig affär... jag har aldrig sett Anna Anka på TV:n... men jag hör talas om henne nästan varje dag... hon är verkligen en "snackis"... och det är ju inte utan att jag blir nyfiken på en brud som det skvallras så mycket om...

... allra helst när jag läser vad hon svarar kritikerna...


– "Jag är värd varenda spänn, jag är ett varumärke och jag tjänar pengar för kanalen".

Att hon har bott i Bjuv är också något som kittlar min nyfikenhet... jag trodde länge att Bjuv var ondskans hemvisst på denna planet... idag så förstår jag att det var min upplevelse av det samhället som skrämde mig...

... undrar om Anna Anka gick i samma skola som mig?

Kommentera inlägget här :